ТОВ «БФГ-НЕТ»

інтернет-провайдер

 admin@bfgnet.com.ua

+38 066 984 41 51

+38 073 984 41 51

+38 096 984 41 51

ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ АБОНЕНТА

1. Особовий кабінет. Для входу до особового кабінету зайдіть на сторінку: https://my.bfgnet.com.ua та введіть Ваш Логін і Пароль, який вказаний у пам’ятці абонента.
В особовому кабінеті Ви зможете:

  • поповнювати та відслідковувати Ваш поточний баланс;
  • бачити звіт по платежах, які Ви робили за певний період;
  • бачити Ваш тарифний план та змінювати його самостійно (безкоштовно);
  • оформлювати послугу «Кредит» на 2 дні, якщо ви вчасно не встигли поповнити рахунок (безкоштовно);
  • відслідковувати графік трафіку.

Примітка: якщо ви побачили помилку у своїх облікових даних, або змінили номер телефону будь-ласка повідомте про це нас, зателефонувавши по номерам телефонів, вказаних на сайті.

2. Авторизація нового кінцевого пристрою. Після зміни обладнання (роутера або ПК), вам потрібно авторизуватися у мережі BFG-NET.

  • під’єднайте вхідний кабель до нового кінцевого пристрою (WAN-порт роутера, мережева карта ПК, тощо);
  • відкрийте ваш браузер (Opera, Firefox, Chrome, та ін.) на пристрої-клієнті (ПК або ноутбук);
  • в адресній строці браузера введіть адресу будь-якого сайту (наприклад, www.ukr.net). Зверніть увагу, адресу потрібно вводити в адресній строці, а не в пошукових системах;
  • на сторінці-заглушці натисніть кнопку «Отримати доступ» («Получить доступ»);
  • введіть Ваш Логін і Пароль;
  • ваш новий кінцевий пристрій авторизовано.

3. Оплата. Сплатити за послугу доступу до мережі Інтернет BFG-NET ви можете будь-яким зручним для вас способом, наведеному у розділі «Способи оплати». Обов’язково зберігайте платіжні квитанції про сплату на випадок, якщо виникнуть питання щодо зарахування коштів на ваш особовий рахунок.

4. Розахунковий період. Початком розрахункового періоду є дата вашого фактичного приєднання до мережі BFG-NET, або дата поповнення послуги (якщо вона була Заморожена). Розрахунковим періодом вважається календарний місяць. Для подовження послуги доступу до мережі Інтернет на вашому особовому рахунку BFG-NET має бути сума достатня для сплати за наступний період, кошти списуються автоматично, якщо коштів недостатньо, послуга «Заморожується» та стає неактивною. Послуга відновиться після поповнення на суму згідно вашого тарифного плану. За вашим номером телефону у обліковому записі працює нагадування у вигляді СМС-інформування про необхідність попованити рахунок завчасно.

5. Реальна IP-адреса. Ця послуга надається на платній основі, для її активації зв'яжіться з оператором служби технічної підтримки.

ЗНИЖЕННЯ ШВИДКОСТІ ТА ПЕРЕВІРКА ЯКОСТІ ДОСТУПУ ДО МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ

1. Основні причини зниження швидкості доступу до мережі Інтернет:

  • VPN-сервіси. Використання VPN-клієнтів ПОНИЖУЮТЬ фактичну швидкість Інтернета до 10-20 раз (Ви отримуєте фактичну швидкість ВАШОГО VPN-сервіса приблизно 2-3 Мбіт/с, замість швидкості BFG-NET. Вимкніть ВАШ VPN-клієнт в браузері та перевірте швидкість);
  • торрент-треккери, які використовують канал в фоновому режимі;
  • обмеження обладнання абонента за технічними параметрами. Наприклад, можливості мережевої карти/адаптера ПК або Wi-Fi-модуля у персональних технічних пристрояїх;
  • на сайті, з якого відбувається завантаження файлів, ймовірно встановлено обмеження по швидкості на завантаження;
  • Телевізори та Wi-Fi. Для коректної роботи телевізорів (потокове відео) потрібні мінімальні затримки. Wі-Fі- з'єднання не гарантує стабільний сигнал з мінімальними затримками, тому Ми наполегливо рекомендуємо під'єднувати телевізор кабелем до LAN-порту у Wі-Fі-роутері.

2. Самостійна перевірка якості та швидкості доступу до мережі Інтернет:

  • під’єднайте вхідний кабель напряму до ПК або ноутбуку;
  • авторизуйте новий пристрій (дивіться «Інформація для абонента», п.2. Авторизація нового кінцевого пристрою);
  • зайдіть на наш сайт www.bfgnet.com.ua та натисніть «Тест швидкості»;
  • дочекайтеся перенаправлення на сайт https://www.nperf.com
  • натисніть «Начать тестирование»;
  • порівняйте одержані показники ( DOWNLOAD Mbps, UPLOAD Mbps ) з швидкістю за вашим тарифним планом.

Якщо отримані показники не відповідають швидкості за вашим тарифним планом, зв'яжіться з оператором служби технічної підтримки.

ВІДСУТНІЙ ДОСТУП ДО МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ

1. Основні причини відсутності доступу до мережі Інтернет:

  • переконайтесь, що обладнання (ONU-термінал та/або Wi-Fi-роутер) під’єднано до електромережі (ввімкнені в розетку);
  • перевірте всі з’єднання коннекторів на обладнанні, за необхідності перепід'єднайте коннектори;
  • перевірте кабелі на предмет ймовірного фізичного пошкодження або згину;
  • перезавантажте обладнання (ONU-термінал та/або Wi-Fi-роутер) по електроживленню (обладнання чутливе до коливань у електромережі, можливі підвисання);
  • перезавантажте свої технічні пристрої (ПК, ноутбуки, планшети, смартфони та ін.) та за необхідністю перепід'єднайте підключення. Зверніть увагу на обрану Wi-Fi мережу та правильність введення вашого паролю від Wi-Fi мережі;
  • якщо ви підключені безпосередньо до ПК, то перевірте включення мережевого адаптера в диспетчері пристроїв;
  • переконайтеся, що вхідний кабель у Wi-Fi-роутері підключений до WAN-порту;
  • ймовірно збилися налаштування роутера, в такому випадку необхідно виконати налаштування Wi-Fi-роутера.

2. Примітка: на ONU-терміналі в робочому режимі світяться ТРИ зелених світлодіода - power, pon та lan, якщо світиться червоний світлодіод - los, є фізичне пошкодження вхідного оптичного кабеля, або пошкоджений чи не під’єднаний жовтий кабель з синім конектором. Перевірте кабелі на ймовірні пошкодження, загини або затиснення. Вирівняйте жовтий тонкий кабель з синіми коннекторами та обережно перепід'єднайте підключення.

 

Якщо проблема актуальна, зв'яжіться з оператором служби технічної підтримки.